Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Feb 2024 14:18:54 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/00982 
aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Iru küla, Ämma tee 73// Ämma tee 
lõik 5, Harju maakond, Jõelähtme vald, Iru küla, Ämma tee 73, null, Harju 
maakond, Jõelähtme vald, Iru küla, Ämma tee 73// 75, Harju maakond, 
Jõelähtme vald, Iru küla, Ämma tee lõik 5 (Juurdepääsu tee, Kardikeskus, 
Prügimaja, Piirdeaed, Truup) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26880295>  (menetlus nr: 
414436), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (PIRET HAAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister